Starters

Starters

Gefeliciteerd met uw bedrijf!

Gefeliciteerd met uw bedrijf!

Bij de start van een bedrijf komt veel kijken. BoekMar kan u helpen bij het in kaart brengen van de financiële mogelijkheden en risico’s.
Ook kunnen wij u adviseren bij het maken van een financieel plan en het opzetten van uw administratie.

De eerste stap

Via deze button komt u op de website van Het Ondernemersplein. Hier vindt u een stappenplan voor de opstart van uw bedrijf.

Problemen voorkomen

Veel starters hebben moeite met het bijhouden van hun administratie. Uit onderzoek blijkt dat slechts één derde van de starters een financieel adviseur in de arm neemt.
Om problemen in de toekomst te voorkomen, raden wij u aan om in elk geval uw btw-aangifte en uw aangifte Inkomstenbelasting te laten verzorgen door een deskundige.

Aantrekkelijk tarief

BoekMar biedt startende ondernemers in het eerste jaar een aantrekkelijk starttarief. U zult merken dat de investering loont. Wij kunnen u volledig ontzorgen bij uw administratie. Ook voor vragen en advies kunt u altijd bij ons terecht.

Overzicht zakelijke diensten

  • Verwerken van uw financiële administratie (of een gedeelte daarvan);
  • Online meekijken bij het verwerken van uw financiële administratie;
  • Verzorgen van uw complete salarisadministratie;
  • Verzorgen van uw aangiften omzet-, loon-, inkomsten- en vennootschapsbelasting;
  • Opmaken van tussentijdse cijfers;
  • Opmaken van de jaarrekening (voor intern gebruik);
  • Opstellen van publicatiestukken voor digitale verzending (SBR-rapportage);
  • Adviseren en begeleiden bij fiscale en financiële vragen;
  • Opzetten van een bedrijfseconomisch plan;
  • Begeleiding bij financieringsvraagstukken;
  • Aanvragen van diverse subsidies.

Online boekhouden

Om u sneller en beter van dienst te zijn, werkt BoekMar zoveel mogelijk online. Met behulp van digitale koppelingen kunnen wij uw administratie continu up-to-date houden. Wij werken o.a. met:

  • Visma Connect / CASHWeb,
  • SnelStart,
  • e-Boekhouden,
  • Salarispakket Easylon.

Digitale aangifte

Ook de documenten voor uw aangifte Inkomstenbelasting ontvangen wij bij voorkeur digitaal. Klik hieronder voor meer uitleg.

Digitale aangifte: zo werkt het

  • U ontvangt van ons een uitnodiging met hyperlink om een persoonlijk account aan te maken.
  • Als u op de link klikt, komt u in ons klantenportaal.
  • Hier kunt u een persoonlijk account aanmaken met gebruikersnaam en wachtwoord. Bewaar deze zorgvuldig!
  • U vult uw persoonlijke gegevens in.
  • Vervolgens kunt u stapsgewijs de benodigde documenten uploaden.
  • Een volgende keer kunt u inloggen via de knop ‘online aangifte’ onderaan op onze website.
  • Levert u uw documenten toch liever op papier aan? Dat kan ook. Breng deze dan a.u.b. geordend in een multomap of ordner.

Ons team

Elke klant krijgt bij ons persoonlijke aandacht. We streven ernaar om u één vaste contactpersoon te bieden. Dat levert een optimaal resultaat én een prettige samenwerking op.

Kennismaken

Wilt u meer weten? Onder het genot van een kopje koffie (of thee) maken wij graag kennis met u. Bel direct  0172 – 65 14 44  of vul het contactformulier in.

Laatste Nieuws