Over ons administratiekantoor in Bodegraven
BoekMar is een toegankelijk kantoor, we hebben oog voor onze klanten en bieden een uitstekende service. We denken mee, leggen financiële zaken rustig uit en begeleiden u waar het nodig is. Juist zaken die voor u niet dagelijkse kost zijn nemen wij u graag uit handen. Financieel en fiscaal, onze administrateurs weten exact waar zij op moeten letten, zodat u zich kunt richten op uw eigen bedrijf.
De start van BoekMar
Halverwege de jaren negentig startte Willem van der Marel zijn eigen administratiekantoor in Bodegraven. Zelf kwam hij uit de financiële wereld waar hij werkte als leidinggevende op verschillende administratieve afdelingen en besloot in 1996 voor zichzelf te beginnen onder de naam WilGerMa. Het duurde niet lang of zijn vrouw Gerda werkte mee in het bedrijf, want de klantenkring van Willem groeide hard. Samen zetten zij de administratieve diensten voort vanuit Administratiekantoor Van der Marel VOF. Er zijn relaties uit de begintijd die nog altijd gebruikmaken van de financiële dienstverlenging van BoekMar. Dat vertrouwde gevoel, die binding, is er altijd geweest en dat zegt veel over het DNA van het Bodegraafse administratiekantoor.
Een ijzersterke combinatie
Baukje Boekhorst sloot in 2005 aan als partner. Voorheen werkte Baukje ruim 18 jaar bij een accountantskantoor en had inmiddels een eigen bedrijf, Rijnpoort Administraties in Bodegraven dat geregeld diensten uitwisselde met administratiekantoor Van der Marel VOF. Een officiële samenwerking volgde en vanaf het moment dat Willem, Gerda en Baukje de handen ineen sloegen ontstond een ijzersterke combinatie. Met een team van professionals werkte het drietal jarenlang aan het uitbouwen van de inmiddels gevestigde naam BoekMar binnen de regio. Vanuit hun administratiekantoor in Bodegraven zetten zij zich in voor grote en kleinere bedrijven in het MKB, startende ondernemers en particulieren.
In herinnering
Aan de vertrouwde samenwerking kwam abrupt een einde toen Gerda in het voorjaar van 2023 plotseling ernstig ziek werd en haar geliefde werkzaamheden binnen BoekMar moest neerleggen. Slechts enkele weken later kwam Gerda te overlijden na een korte, zeer ingrijpende ziekteperiode.
Het verlies van Gerda laat voor altijd een grote leegte achter binnen en buiten BoekMar. Zij was de rots in de branding, enorm toegewijd aan het bedrijf en het team. Naast medeoprichter van BoekMar Administratieve Dienstverlening was Gerda de drijvende kracht op ons administratiekantoor en achter de schermen.
Als team zijn wij Gerda ontzettend dankbaar voor alles wat zij voor ons betekend heeft. Gerda zal voor altijd een speciale plek in ons hart hebben.
Aan het roer
Door het overlijden van Gerda veranderde er veel in korte tijd. Ook in de zeer emotionele periode moest het werk toch doorgaan en dat lukte. Het team van BoekMar zette alles op alles om de kwaliteit van administratieve dienstverlening op een professioneel niveau te houden. Tot grote waardering van het team bleek het begrip en medeleven van klanten ongekend groot.
Een nieuwe tijd breekt aan in het najaar van 2023. Aan het roer van BoekMar staan nog altijd Willem van der Marel en Baukje Boekhorst. Toen Jordy Gouka zich na de zomer van 2022 aansloot bij het team van BoekMar werden de plannen voor mogelijke opvolging al eens voorzichtig op tafel gelegd. Jordy werkte op de financiële afdeling bij een internationale kaasgroothandel in Bodegraven en maakte weloverwogen de overstap naar het administratiekantoor van zijn schoonouders Willem en Gerda. In 2023-2024 wordt de invulling van Jordy’s rol binnen de directie van BoekMar nader bekeken en gecommuniceerd.
Karakteristiek kantoor in Bodegraven
2006 was het jaar dat BoekMar het kantoor vestigde aan de Prins Hendrikstraat 41 in het centrum van Bodegraven. Een jaar later nam het administratiekantoor de eerste medewerkers in dienst. In datzelfde jaar kwam aan de overkant een markant en authentiek pand beschikbaar. Oorspronkelijk een kaaspakhuis met een statige en zeer karakteristieke uitstraling. De keuze was snel gemaakt, in 2007 verhuisde BoekMar Administratieve dienstverlening B.V. naar het huidige kantoorpand aan de Julianastraat 30.
Meer over ons team
Bij BoekMar werken we met een betrokken team van financieel specialisten en administratief medewerkers die uw administratie keurig verwerken. Niet alleen bedrijven, ook kleine zelfstandig ondernemers zonder personeel adviseren en begeleiden wij bij vragen op financieel of fiscaal gebied.
BoekMar verzorgt uw financiële administratie
Kom meer te weten over ons administratiekantoor
Persoonlijke aandacht is de kracht van ons team. Wij vinden het belangrijk dat elke klant zich thuis voelt bij BoekMar en een vast contactpersoon krijgt. Ons team zorgt ervoor dat u 100% kunt vertrouwen op de begeleiding van BoekMar op financieel en fiscaal gebied. Zowel zakelijk als privé. Als u kiest voor een samenwerking met ons administratiekantoor dan weet u zeker dat al uw financiële zaken in goede handen zijn. Samen gaan we voor een optimaal resultaat en een prettige samenwerking.
Kennismaken doen we bij BoekMar graag onder het genot van een kopje koffie of thee. Bel ons kantoor 0172-651444 of laat uw gegevens achter via ons online contactformulier.