IJzersterke combinatie
Al sinds 2005 zijn eigenaren Baukje Boekhorst en Willem en Gerda van der Marel een ijzersterke combinatie. Met een team van professionals zetten zij zich in voor grote en kleine klanten op het gebied van administratieve en financiële dienstverlening. BoekMar Administratieve Dienstverlening B.V. is gevestigd in een historisch pand in hartje Bodegraven. Onze deur staat open, de koffie is klaar. Kom gerust eens kennismaken.
Willem en Gerda van der Marel
In 1996 startte Willem zijn eigen administratiekantoor in Bodegraven, na jarenlang ervaring te hebben opgedaan als leidinggevende op financiële en administratieve afdelingen.
De klantenkring van WilGerMa groeide zo hard, dat zijn vrouw Gerda al snel volop meewerkte. Samen gingen zij verder onder de naam Administratiekantoor Van der Marel v.o.f.
Veel relaties van toen behoren nog steeds tot de trouwe klantenkring.
Baukje Boekhorst
In het voorjaar van 2005 startte Baukje Boekhorst, na 18 jaar bij een accountantskantoor in dienst te zijn geweest, met haar bedrijf Rijnpoort Administraties in Bodegraven. Zowel op locatie als vanuit huis werkte zij voor verschillende klanten.
Ook haar klantenkring groeide. Steeds vaker sloegen Rijnpoort Administraties en Administratiekantoor Van der Marel v.o.f. de handen ineen. Diverse vraagstukken legden zij aan elkaar voor, waardoor haast vanzelf het idee ontstond de samenwerking meer vaste vormen te geven.
Krachten bundelen
In december 2005 werd de samenwerking een feit. Baukje Boekhorst en Willem en Gerda van der Marel bundelden hun krachten.
Onder de naam Boekhorst €n Van der Marel Administraties B.V. met als handelsnaam BoekMar Administratieve dienstverlening B.V. zijn zij inmiddels een gevestigde naam in Bodegraven.
Thuisbasis
In juni 2006 werd het kantoor gevestigd aan de Prins Hendrikstraat 41 te Bodegraven. In 2007 kwamen de eerste medewerkers in dienst. Datzelfde jaar kwam aan de overkant een markant en authentiek pand beschikbaar. De keuze was snel gemaakt. BoekMar Administratieve dienstverlening B.V. vestigde zich definitief aan de Julianastraat 30.
Welkom
Voor zowel klanten als medewerkers voelt het kantoor als een echte thuisbasis. De deur staat letterlijk altijd open en iedereen wordt van harte welkom geheten..
Kennismaken
Wilt u meer weten? Onder het genot van een kopje koffie (of thee) maken wij graag kennis met u. Bel direct 0172 – 65 14 44 of vul het contactformulier in.
Laatste Nieuws
Verdeling van aftrekposten door fiscale partners kan later aangepast worden
Een echtpaar woonde met hun twee kinderen in een eigen woning. De eigen woning is gefinancierd met een hypothecaire lening….
Fiscale risico’s bij schuiven met panden: wat u moet weten
In de complexe wereld van belastingen en onroerend goed kan het schuiven met panden aanzienlijke fiscale gevolgen met zich meebrengen….
Gevolgen verliesverrekening voor aanslag waarmee verlies is verrekend
Een ondernemer leed in 2018 verlies. De inspecteur heeft het vastgestelde verlies bij beschikking verrekend met de aanslag inkomstenbelasting over…